Vill inte.

Börjar närma sig kväll här. Är iaf kolsvart utanför fönstren. Trist.

Under timmarna som förflutit sen jag skrev sist, så har vi sett på massa skidåkning, ätit lunch, sett på "Se upp för dårarna", sett på backhoppning, ser nu på hockey och så har jag städat och rensat i "skafferiet". Så nu har jag gjort/fått plats för tupperware burkarna som tomten kom med. Dock så är de flesta tomma, men jag har iaf fått in dem i skåpet och bort från golvet. =)

Blev lite halvt bjudna på fika idag också på eftermiddagen, men jag är ingen direkt fika människa längre, och M hade heller ingen större lust, så vi skippa det helt. Dagen har som ni kanske märker varit en riktig slappdag. Men det har varit så välbehövligt. Ibland behöver man inte göra något, mer än det som kommer för en.

Kvällen kommer fortsätta med att M ska på bandy och jag blir ensam en stund. Ska fortsätta bara vara och kanske se på en film. Börjar få lite panik över att det är arbetsdag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra med slappdagar. Ha en bra dag imorgon.



Kram mamma

2008-12-28 @ 19:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0