Ångest?

Är det nu man ska ha ångest?
Ångest för att det är jobb img och för att det är länge till helg?
Men jag känner mig faktiskt helt lugn.

Dock fryser jag skit mycket. Varit små kylen hela eftermiddagen...

Helgen har spenderats precis som en helg ska,
inte gjort mycket mer än att hälsa på familjerna man inte hunnit
träffa i veckorna.
Fick lunch av mamsen, alltid lika snäll. Sen fick vi fika hos M´s mormor.
Inte för att jag är sådan fika-människa som de är i sin släkt, men ett
saftglas går alltid ner.

Träffat pysen har jag gjort idag också ju!
Så himla söt. Vaken var han också större delen av tiden.
Det tar sig.


Kvällen kommer spenderas i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0