Äntligen hemma.

Så har man fördrivet en dag i Ludvika då.
Först två timmars träning. Pjuuu.
Sista inomhus var det också för i år.

Sen blev det lunch på Åhlens med hela "buet".
2 matcher i ishallen. Tyvärr var inte Filip på något
vidare spelhumör... så han visade inte riktigt upp
sitt rätta jag. Men så kan det ju gå om man inte vill
träna, utan bara spela match. =)

Just nu sitter jag i soffan, super trött.
Sett på reprisen av På Spåret, även fast jag
hann se halva igår när jag kom hem. Kanske mest
i brist på något annat att se.

Nå mer planer för kvällen har jag inte.
M är nere i källaren, fick garderober igår!
Så nu skulle vi bara behöva ha upp dem och in dem
på sin rätta plats..... blääää

En sväng till Nås img tror jag står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0