Intressant...

Mitt under kvällens träning, så börjar det rulla in lite
kända personer i hallen... började ana ugglor i mossen
eller vad man ska säga, Jenka också...
Jodå, mycket riktigt, laget som ska träna efter oss,
är Ornäs BK.
10 tappra själar.... ser inte så ljust ut direkt..
Försökte prata lite med Bosse också,
men han verkade inte så intresserad,
eller så ville han inte riktigt när det stod andra runt om.
Göran slapp jag då prata med.


Träning om några timmar igen då.
Och mina lår är helt färdiga redan nu.
Sen blir det att se på lite Björnligan-cup med Flippen,
passande eftersom jag tränar innan.

Melodifestivalen på kvällen skulle jag tro.

Gó natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0