Tjocka släkten.

Om några timmar börjat kalaset,
kalaset som innebär att hela tjocka släkten
kommer vara samlad. Helt otroligt egentligen.
Kalaset passade de flesta, så vi förväntar oss ca 70 pers...
shit pommes.

Ska ta och packa ihop lite kläder och saker jag skall ha med mig,
sen bär det av till Nås, för att se om de behöver ha hjälp med något.
Sen lär jag locka håret också, det tar alltid sån j*a lång tid, och ändå
blir det aldrig som jag tänkt mig. Men skam den som ger sig.

Igår efter jobbet var det träning i Smedjbacken. Hem och äta lite,
kolla lite tv, sova i soffan, sova i sängen hela natten, sen upp och
iväg på träning på nytt. Så nu är 2 pass på ett halvt dygn avklarade.

Ev att jag ska till Ludvika img med, för att hjälpa till att sälja lite Newbody.
Får se hur sent det blir ikväll, om jag lär hjälpa städa img eller så.

Det står inte på nu förrän pysen har fått sitt riktiga namn,
även fast han nog för alltid kommer vara lill pysen i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0