Tv-måndag.

Efter jobbet drog jag till Blge.
Köpte fodral till i-poden,
och ett par till cykelbyxor.
Sen hämtade jag upp M vid Waynees coffe..
drog till Maxi och storhandlade,
så nu har vi byggt upp lagret igen.
Blev chicken bits innan hemfärd.

Sett på Anna Pihl och nu är det American Idol,
men sen tror jag det är läggdags.

Har suttit på nätet nu också och shoppat lite,
på ellos. 1 kofta och så träningsgrejer.
Me like. =)

Intressant också.. Jenka vet ju att jag inte gillar
för taighta strumpor, eftersom jag lätt får kramp...
så nu har Jenkas mamma beställt ett par special
strumpor till bara mig, ett par som inte stramar åt vaderna...
Snacka om att vara juste!

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0