Välkommen lördag!

Det är inte meningen att jag ska ha någon sovmorgon på lördagar.
I stort sett så har jag ju träning varannan lördag vid 10-snåret,
så jag brukar ha klockan på 8.20.... idag är vi träningsfria, och när vaknar jag?
8.20! Sen dess har jag legat och vritt och vänt på mig konstant fram till strax före 10
då M gick.. varför är det så här?

Vad dagen kommer bestå av vet jag inte riktigt.
Är ju vinterstudion hela dagen så jag borde klara mig.=)
Antingen skulle vi ha behövt varit hem till Nås och hämtat delar
till nya tröskeln som pappa finjusterat lite, annars får vi ringa hit pappa. =)

Planerna för kvällen, är antingen att ta oss till Borlänge/Falun och se på bio,
samt att lägga något i magen. Annars kanske man bara ska vara hemma och
se på Melodifestivalen???

Pysen Oscar skulle jag också vilja träffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0