Vinterland.

Vaknade igår med att man typ fick skotta sig ut hur huset och till bilen.
Helt j*a sjukt. Hade säkert kommit 2 dm nysnö, och plogen, hann befann väl
sig som vanligt i soliga Thailand eller något sånt.

Tog mig till träningen efter jobbet iaf utan problem.
Sen var jag hem till syster en sväng och hälsade på henne och pysen.
Faster Tet var också där.

Nyss hemkommen från ytterligare ett träningspass.
Sjukt ont i bena har jag, men det är bara att jobba på.
Ska fixa lite taco snart, sen ska vi nog bege oss mot
Nås. Ska dels byta bil då min ska på besiktning i veckan.
Sen ska vi hälsa på pysen igen. M har ju inte hunnit sett honom än.
Sen kommer nog fam Äppelbo dit också, så vi lär nog stanna en
stund så vi hinner med att träffa Gullungarna där också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0