Årets första semla.

Har avverkat en dag på jobbet.
Sen åkte jag till kupan, var till Team S och hälsade på Bengan!
Saknar järngänget!
Sen hämta jag upp M vid hans jobb,
tillbaka till kupan och köpte skor åt M,
sen avlsut på maxi.
Men där kom vi lindrigt undan, 170 spänn typ.
Tänk om det kunde vara så varje gång man är dit...

Ska ta och lägga mig skapligt tidigt idag med.
Är jätte trött, varit helt förstörd i flera dagar nu.
Sovit bra har jag gjort också, men det hjälper inte.

Just ja, glömde ju rubriken.
Idag fick vi varsin semla på jobbet. =)
Verkar som vi varit snälla.

Kommentarer
Postat av: Carro

Såå lindringt slapp inte vi undan kan jag ju säga :P

2008-01-30 @ 01:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0