Så trött.

Höll aldrig på att somna igår.
Låg vaken jätte länge.
Därför var det heller ingen skräll att jag var
dödstrött när klockan ringde.

Gjort en vanlig dag på jobbet.
Sen har jag och M varit upp och tränat
på hemma gymet vårt, som dock står
hos svärmor och svärfar. =)
Vad gör man inte när ytorna hemma inte räcker till...

Varför skall det vara så fruktansvärt halt ute?
Ett under att man inte ramlat och brytat sig helt och hållet.
Img blir det en löprunda.. oavsett underlag...

Se klart på bygglov nu, sen sporten och sen läggdags.
Det är ett måste.

Igår bokades Italien också.
15-19 maj blir det Rom för hela slanten!

Emma, jag är så avis på din blogg, den är grymt snygg.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! De är ju lite som att fixa med krypinet på lunar..fast typ 100 gånger svårare! =) Satt hela söndagskvällen och försökte få till det, men nu är jag helnöjd!! Hoppas allt är bra! kram!

2008-01-16 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0