Storstädning pågår!

Har sovit bra i natt med,
gick upp utvilad vid klockan 10.
M sov natten under sjukan i soffan,
men inatt bar vi ut hans madrass i köket iaf,
så han fick sova ordentligt.
Men nu har han repat sig helt.

Har städat hela förmiddagen,
men har typ halva huset kvar.
Sovrurmmet och vardagsrummet är klart,
förutom att det skall i nya sängkläder och M:s
madrass lär tillbaks i sängen.

Under eftermiddagen väntar köket och hallen.
M fixar toan.
Tvättmaskinen kommer gå på högvarv under helgen också.
Nu j*lar ska baculluskerna bort!

Jag känner mig fortfarande frisk som en nötkärna,
så jag hoppas....
händer det ingenting med mig, så ska vi äta pizza ikväll!
Som jag har längtat. =)
Det är jag dessutom värd efter denna städning!

SKidskytte nu på tv:n, så nu tar jag en paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0