Supernanny.

Vad är det för klimat vi har i detta land?
Imorse när jag vaknade och åkte till jobbet var det -13'c.
När jag slutade jobbet och åkte hem runt kl 18,
regnade det och så var det någon + grad.
Vad är det som händer liksom?

En lång dag på jobbet idag, men den gick faktiskt
skapligt fort ändå.

Har fastnat framför tv:n nu.
Supernanny. Helt sjukt vilka ungar de visar idag..
stackars föräldrar säger jag bara.
De är f*n helt galna ungarna,
men hur kan man låta de styra så mycket som de gör?

Nu är det snart helg. Skönt.
Efter jobbet img väntar träning i S-backen,
sen när jag kommer hem får jag sitta ensam en stund.
Fam E och Fam F ska båda på revy,
alla utom lilla jag.

På lördag hoppas jag på att få träffa lill pysen en stund.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag representerar iaf Fam E :P Men varför ska inte du med? Roligare finns inte =)

2008-01-31 @ 21:34:01
Postat av: Anonym

Nejnej, skyll på det du! Herman ska med nästa år och han är garanterat ingen Björbobo =)

2008-01-31 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0