Alla är vi olika.

Har varit i  Nås hela eftermiddagen och kvällen. Åkte så vi var i Nås runt 16, med hopp om att mormor och morfar inte skulle på bastu förrän till klockan 17... för jag visste ju det var fredag och att de skulle dit. Tog en chansning, men den höll inte... de skulle naturligtvis sitta i "kassan" ikväll och fick lov vara där först, men vi hann iaf vara där ca 20 min innan de skulle åka...

Sen har kvällen spenderats hos mamma och pappa, med mina syskon (broder var iaf hemma medan han åt...) och sen Sthlmarna. Så det blev några vändor chicago ikväll med, dock utan någon seger. Jag lyckades däremot snuva M på några vänder, han valde fel ess två ggr och sen snuvade jag honom två ggr på rad när han tog Chicago... och det när jag hade köpstopp! Han var måttligt glad på mig ett tag, men han vann 3 av 4 ggr, så jag tror han är rätt nöjd med kvällen ändå.

Av någon anledning, vet inte hur, men när jag kommer på att jag ska springa, så måste jag liksom passa på att göra det direkt, jag kan liksom inte planera långt före när jag ska ut och så, för då mår jag bara dåligt och försöker komma undan... så vid 23.45 begav jag mig ut på en träningsrunda, med M på cykel bredvid för att hålla mig sällskap. Bor ju i fel ände av denna kommun också, för att man ska kunna få ha gatubelysning på kvällarna. Totalt bäcksvart, men vad gjorde det. Bra tempo hade jag också när jag hade lite draghjälp.  Dock gör låret fortfarande lite ont. Skummt. Kanske att jag inte är helt normal, men jag fick iaf ett träningspass. Har man semester så har man. Då bryr man sig inte om klockor.

Läggdags strax. Gissar på att jag tar en lång sovmorgon img med. Img väntar 3-års kalas på eftermiddagen och sen ska jag bege mig till Falun på fotboll. Kanske en löptur img natt med, vem vet. På måndag väntar allvaret igen, då ska jag röra en fotboll igen. Första gången på nästan 4 veckor (undantaget när jag spela med kusinerna på gräsmattan...).... magiskt. Har hunnit samla lite nya krafter och ny energi, så det blir skoj!


Tack och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0