Dagen som varit.

Blev precis så som jag nästan trodde tidigare idag... hämtade lite syren och planterade ner, ja mest M men iaf... så nu är det bara att hoppas att någon av dem tar sig. M fortsatte att slå medan jag fixade ihop lite tacos. Sen på eftermiddagen har jag suttit och ytt en del på min tavla.... eller rättare sagt sprättat på min tavla, för upptäckte att jag skjutit på allt en ruta, och det var ingen kort bit direkt... fy fan rent ut sagt, men har ju mig bara själv att skylla så, man får bita ihop och komma igen!

kvällen har spenderats vid Dammsjön. Spelat plump med M, Frippe, Josse och Olle, medan Maria försökte få busfröna att slockna. Behöver jag säga vem som vann???? Gick om Olle i sista omgången.... säkerligen inte så populärt, men ack så kul! =)

Bara läggdags kvar om en stund nu. Varför sova redan nu när man har semester?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0