Det vill sig inte.

Jaha. Ytterligare en förlust är inkasserad. Var i och för sig rätt väntat, för hade vi tagit poäng så hade det varit en riktig skräll. Dock spelade vi för att få poäng med oss. Vi kämpade och slet, och spelade faktiskt bra. Vi rullade verkligen boll! Men det räcker inte.. Gustafs är aningenn för bra för oss... men vi gjorde ju iaf en bättre match nu än sist mot dem. 2-4 slutade matchen, efter att ha legat under med 2-0 och 4-1, så kämpar vi iaf tills domaren blåser. Debuterade som mittback. Gick faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv, dessvärre fick jag lite kramp ett tag och så ett gult kort. Det är fan inte bra. Ett till och jag är avstängd. Jag har aldrig varit en buse i hela mitt liv, men jag har tuffat på mig lite... chansen eller risken att jag skall få ett tredje borde ju inte vara så stor.. men man vet inte. Nu är jag ju back också... och sen vet man inte hur domarn tänker. Dagens domare var en skandal tycker jag. Snacka om att stå på deras sida. Blåste så fort de sa aj, vi fick nada. Vid ett tillfälle uttryckte han sig även: "Det är röd frispark, SÅ KLART". Vadå så klart?????? Det är väl fan inte så klart när det är en 50-50 situation.... blir så less. Aldrig ska något gå vår väg. Men vi kämpar och sliter och ger oss aldrig. Vi tar nya tag och kommer ta oss över strecket. Blir även fruktansvärt störd på just Gustafs, de kan inte erkänna att vi spelade bra och att det nog var lite skärrade av oss, utan de ska alltid förklara bort sig.. någon hörde Juhlin säga till dem "tjejer, vi kommer bara upp i 40% av vår kapacitet idag". Varför inte bara erkänna att de mötte ett "bra" lag som skapade problem för dem? Alla övriga lag har berömt oss för att ha spelat bra och satt lite käppar i hjulet för dem, och tycker inte vi förtjänar platsen vi har i tabellen, men icke Gustafs. Inte ett dugg förvånad.

Pysen var och kollade på matchen. Min största supporter nästan. När jag kom fram till honom efter matchen så flina han och skratta åt mig. Han känner igen mig när jag kommer. =) Fick sällskap på donken... tog sin tid och fick lite röda hamburgare, men det fixa Anton så han fick pengarna tillbaks...

M är i Säter på Winnerbäck... inte hemma än på ett tag.. jag borde packa ihop och gå och sova. En lång jobb dag img och så träning på det. Ska ta med löparskorna ifall jag bara ska jogga ur mig. Stum i vaderna nu plus skavsår.

Tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart jag talar sanning! Jag och Kicke fick inte en syl i vädret =) Och besök, det hade jag till två i natt! Idag ska man jobba och sen direkt på fest :P Känns som man kommer och vara i form!

2008-08-01 @ 08:21:04
URL: http://carolineerkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0