Inte illa!

Soptunnan är tomm!
Skapligt!

Har ätit lite pannkakor och diskat undan. Ska ta en cykeltur snart, bara M har bytt sadel på min cykel. Får så fasligt ont i baken av den gamla jag har haft, för den är sååå smal. Så nu köpte jag en ny när vi var till Clas i sjön... en gigantisk... så M tror att det kommer se jätte dumt ut.... men det skiter jag i, huvudsaken jag sitter skönt!

Allsång och Midsommar sen, men jag föredrar bara det första, så det blir att sitta i soffan resten av kvällen sen.


3 dagar kvar till semestern.


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa, jag lär ju knappast få någon annan med mej så det skulle jag väl säkert kunna =)

2008-07-01 @ 22:35:18
URL: http://carolineerkers.blogg.se/
Postat av: Emma

Precis, varför vänta?! =) skönt med bara 3 dagar till semestern! Har ni semester samtidigt? kram

2008-07-01 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0