Regn och rusk.

Verkar som att vädergudarna har rätt idag med. Regn och rusk. Varför kan vi inte få sol och värme som det skall vara på sommaren????

Hur länge vi sov idag, det tänker jag då inte tala om. Men skönt har det varit. Inge mygg och ingen som stört. Ingen klocka som har ringt. Det här är semester! Har duschat och bytt om lite halvt, ätit en macka... ska hämta upp brosan strax efter 13, sen bär det av mot Dala-Järna på kalasigheter. Vilket också innebär att jag får träffa hela tjocka släkten och alla gullungar där till! =) Kameran är nyladdad och klar. =)

Får se sen då om det blir Dammsjön eller inte ikväll... får se vad alla andra har för planer. Sen om det blir sånt här väder då med, då kasnke man skulle hitta på något anant? Hmm... ska höra med M få se vad han säger.



Just nu så har jag två favortilåtar. När dessa spelas så höjer jag volymen på max och vrålar med. Den första är Sanna Nielsen med Empty Room. Den andra är norska-Maria med Hold on-be strong. Jag älskar dessa låtar just nu!


Dell har skjutit på leveransen av datorn också som det verkar, så vi får klara oss med denna ett tag till....

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0