Vilka barn!

Hann inte med att skriva något igår. Åkte till Nås nästan direkt vi kom hem från jobbet. M slängde bara i sig lite mat. Mamma och pappa hade alla 5 kusinerna-Äppelbo hemma hos sig, medan faster och "farbror" var på Ingmarsspelen. Ja, tom Sally, snart 3 månader. Så under tiden vi var där så hann jag få mig ett träningspass, bestående av både fotboll och kubb. De är så söta de där kusinerna, och Selma var lite av en skateare. Lägger in lite kort en annan dag. =)

Var nästan halv 11 när vi kom hem, så då blev det bara duschen och läggdags.

Nu är det bara 1 dag kvar, sen är det semester! Jippiiii! Fick köra en omväg till jobbet idag också, tur pappa ringde och varna mig. Men hur kan man bara spärra av en väg från 1 håll??? Så nu är jag på plats iaf ändå.

Eventuellt att vi åker till Dammsjön idag och tillbringar kvällen/natten/morgondagen där. M får kolla hur det ser ut med övriga, om någon mer i familjen har samma tankar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0