Jag är bästit med supporten.

Jobb + träning, som alla andra måndagar.

Jobbandet gick bra, mycket på. Fastighetsaffär där jag hade både köpare och säljare, men det gick bra.
Massa andra transaktioner att köra, guida tjejen om det ena och det andra. Prata en hel massa minuter/timmar med supporten. Som jag kanske nämnt tidigare (?), så hade vi strul hela förra veckan med en kvittensskrivare till en av datorerna, efter att det blivit nå strul vid en uppgradering. Problemet var inte löst idag heller. De har nu försökt avinstallera vissa program, för att sen aktivera dem på nytt, gjort det och gjort det, men inget funkar. Eller programmen ser ut att ska fungera, för de finns i datorn, men problemet är att datorn inte förstår hur han ska använda programmet. Är det detta man kan kalla teknikens under? Vet inte hur många personer jag pratat med om samma problem, men det verkar helt omöjligt. Till slut fanns bara en utväg till att försöka med, installera om hela datorn! Så det ska bli intressant img nu att se om det har hjälpt.... Lite konstigt känns det allt, när en person som sitter i Sthlm, kan koppla upp sig mot datorn som jag sitter vid i Gagnef, och trycka och fixa på min skärm och jag ser allt den gör....
Snart kan jag nog säkert säga, "Hej det är Emma igen" och de skulle veta precis vem jag är...

Träningen var rätt dryg.... men det blir lugnare img eftersom det är dag innan match.
Känner av halsen lite grann. Men det känns som det inte gör så mycket, det är snart uppehåll,
så då är det lugnt iaf.

Lite fotboll nu, sen blir det läggdags. Fortast möjligt. Det kostar på  sömnen när det är EM. Blir lätt sent i säng, med match och en massa eftersnack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0