Orättvist.

Har haft lite stiltje på bloggen de senaste dagarna.
Har inte ritkigt haft tid. Har inte ens haft på datorn på 2 dar.
Har fått lov prioritera annat. Vilket har lett till att jag hunnit klar
med doppresenten! Så nu är vi hemma vid mamma och pappa,
så mamma kan sätta ihop själva tavlan. Det såg hopplöst ut,att jag skulle
hinna klar, men efter att ha lagt i spurten så är jag nu färdig.
Img kl 11 är dopet. Marginal.

Gårdagen var fredagen den 13. Säsongens viktigaste match.
Slutresultat 0-1. Så fruktansvärt orättvist. Vi var värda minst 1 poäng.
De har sånt flyt, och vi sån otur. Griniga och störiga var vad dem var.
Tyckte vi maska redan efter 20 min.... som att vi var nöjda med 1 poäng?!?
nähä ni, vi var ute efter 3 och det var bra nära.... sura och griniga pga av att vi var
bättre än dem kanske? De tjongade och slåg långt som vanligt. Så tråkigt spel.
Glanshammar och Gustafs är bra mycket bättre än Ornäs, och spelar med fotboll.
Vi försöker iaf rulla boll, till skillnad mot OBK. Fick ta en hel del stryk och de var lite små fula.
Domaren var totalt värdelös och blåste hela tiden frispark till dem. Ändå var vissa av dem "vansinniga" på
den dåliga domaren. Kanske borde ta och inse fakta istället, ni är inte så j*a bra som ni tror, ni har bara tur och
domarna med er + en old grand lady som med sin rutin kan lura domarna till det mesta. Tråkigt men sant.
Enligt M, så såg det ut som deras spelare hade respekt för mig, för de vågade inte riktigt stöta på mig när jag hade bollen..... Tror jag fick till lite dribbel också. Dessvärre fick jag krampkänningar redan i minut 60...... men kämpade och sprang i 30 min till.... så nära så nära, och så fruktansvärt orättvist.

Idag har vi varit till Järna en sväng på marknad.
Totalt värdelöst. Köpte absolut nada.

Sett på Sverige-Spanien.
Så fruktansvärt nära, men inte lika så fullt orättvist som för oss.
Bryt ihop och kom igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! leta upp / Post's body text /

.entrybody { i stilmallen. sen ändrar du bara typsnitt i font-family och färg i color. Ska inte spela ngn roll vilken stilmall man har tror jag. Jag håller på att bli tokig på den jäkla headern, blir inte som jag vill ha den! lycka till, kram





2008-06-15 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0