Ny vecka.

Så var måndagens jobb över,
pjuuuuu. Är lite trött.
Har faightats med myntmaskinen som vanligt.
Jag trodde att vi äntligen fått ordning på den,
men pyttsan.. lust att bara slänga ut den genom fönstret!

Har plockat ihop helgens tvätt, alltså den nytvättade.
Lär ta och stryka lite också... börjar sina i M´s garderob på
tröjor tydligen..... så jag får ta tag i det, så får M fixa lite mat.
Blir fiskpinnar och potäter ikväll är det tänkt. 
Lär steka lite köttbullar också till spaghettin som blev kvar efter
igår, så tar jag det i matdosa. 

I övrigt innebär måndagar en tv-kväll.
Ska besälla lite nya gardiner också hade jag tänkt,
och kolla genom oriflame vad jag kan hitta där.

Men härnäst väntar en betalning av fakturan från snickeriet
på garderoberna... 40% rabatt, men ändå 4.800 kr. Jippi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0