Söndag.

En dag full med sport på tv.
En dag då jag ska byta sängkläder,
städa lite, tvätta lite....
ev börja fylla upp garderoberna i källaren med
massa saker...

Har så ont i benen efter matchen igår..... bläää

Gårdagens andra chans... vad ska man säga?
Bra att Carola inte gick vidare, för den låten är
inge bra, den är 1000 ggr bättre den andra de sjunger.
I övrigt har jag inte så mycket att säga, för det vad väl ingen
superbra låt med tycker jag, så det kvittade vilka som gick vidare.
Intressant är dock, att båda låtarna som gick vidare igår,
kom från samma deltävling. Innebär inte det att det är väldigt
skiftande standard på startfälten??


Ska ändå inte se på finalen, för då är jag på ålands hav...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0