Trött och sliten.

Förkylingen tar kål på mig snart.
Just nu skulle jag säkert kunna lägga mig och sova
fram till img bitti... eller kanske inte så länge..
Har iaf klarat av att jobba i 3 långa dar nu,
fast det har känts tveksamt när klockan ringt.

Beställt klipptid idag också, var rätt smart av mig eftersom
det var 2 månaders väntetid. Sen vet jag ju heller inte om den
tiden passar med tanke på träning och så, men vi chansar..
Tur dock att det inte är någon kris med mitt hår och att jag klarar mig.

Är tänkt att vi ska få besök på lördag, men vi får väl se hur det blir och
vad de säger.. med tanke på mitt snorande. Har ställt in Oscar-besöket idag iaf.
Inte har vu hunnit med att planera nå mat eller efterrätt heller om det nu blir av...
så jag lär nog ringa mamsen och få receptet på kokoskakan..
alltid en början.

Fotboll ikväll igen på tv:n.
Sen är det läggdags.


Förresten, har kommit på en sak.
De senaste åren har jag nog alltid åkt på en förkyling vid denna tidpunkt,
för jag vet att det har varit högst osäkert flera ggr om jag kunnat spela
årets första träningsmatch.... så varför är jag inte förvånad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0