Äntligen hemma!

Å då pratar jag inte om Martin Timell, utan bara om lilla lilla mig.
Varit en lång dag, men som äntligen börjar lida mot sitt slut.
Jag har ännu inte återhämtat sömntimmarna och tröttheten från en lång
hemresa i måndags. Ska bli skönt med helg.

En helg som består av match på lördag, åh det inte i Kallestad som jag av någon
anledning fått för mig, utan i Karlskoga. Men det låter ju ungefär likadant iaf.
Börjar bli dags för 3 p nu. Var meningen det skulle bli lagfest efteråt, men det var så många
som inte kunde, så det sköts på framtiden. Några skulle ut och äta istället bara. Så då kanske
vi skulle tacka ja till grill-erbjudandet Maria kom med igår, om det fortfarande står fast...

Img kväll ska vi hälsa på pysen!
Var jätte länge sen jag såg honom nu, skrutten.
Paket ska han få också av mig, ni ska allt få se ni. =)

Img är det löningsdags också. Känns bra. Men insåg när jag såg lönespecen, eller snarare kanske blev påmint om att denna lön är min magsjuke-lön, så jag får ut lite mindre.... sen har jag en dag på nästa lön också, men ska iaf bara åka på en karensdag, så det ska inte kännas av så mycket.


Orkar man bry sig hur det går för Perrelli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0