Ciao Sweden!

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen.
En dag på jobbet har gjorts, ett träningspass har gjorts, och tvättmaskinen är påslagen.

Dagarna i Rom har varit super! Verkligen super, med vissa undantag, men så är det väl alltid.
Vädret har varit toppen, sol och lite molnigt, 20-30´c.... så vi har njutit! Ätit god mat och massa glass..
i varierande prisklasser.......... Sett massa fina byggnader och sevärdigheter. Rom är verkligen värd att se!
Resan hem blev något strulig, men vi tog oss hem till slut allihopa. Mamma och pappa hamnade av någon anledning på ett helt annat plan än oss andra mellan Rom-Paris, men vi möttes upp i Paris och kom på samma plan där... så det löste sig till slut. Blev bara pappas väska som inte hann med planbytet i Paris, men den skulle köras hem under dan. Tror alla berörda parter är nöjda med semestern. Tror alla är glada att de följde med.

Man skulle ju kunna säga att vi tajmade denna semester väldigt väl vädermässigt.
Ryktet säger ju att det varit x antal dm snö och kaos här hemma.
Det hade även satt sina spår på vår gårds växtlighet.... buskarna såg ut sådär, och några trädgrenar var av...
mindre bra. Sen om det kommer komma någon sallad som vi sått, det är nog mer tveksamt.

Inhandlade en present till Oscar i Rom, även en till Ante som snart fyller år.... =)

Så nu har jag översvämmning i tvättstugan av lort-tvätt. Egentligen skulle jag inte orkar vara uppe tills en maskin är klar i kväll, men jag har inget val. Måste få någon maskin tvättad iaf. Har nog 3-4 kvar där nere....

Hänt en del medan vi varit borta också. Jobben har tilldelats till nära och kära. var väl det jag visste! Grattis till Er båda två! (ni vet vilka ni är.)

Det här får räcka för idag tror jag.
Ska ta och lukta på lite provdofter från partylite. har några kunder på jobbet som säljer, så jag har fått låna hem lite prover och en katalog! Jätte snällt. Dock synd det är lite för ljust och oromantiskt med ljus denna årstid... eller?

Blev inte så jätte många kort tagna i Rom heller, från vår sida. Men vi lånar våra mammors kameror, så kopierar vi deras bilder. Perfekt.

Tack och godnatt på Er!

Vi hörs en annan dag.


 En bild från Rom iaf...

och detta väntade oss hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0