En helt vanlig måndag.

Fan. Mitt nytvättade fönster. Sitter och kollar på fotbollen,
då smäller det på fönsterrutan, jag lovar, den kunde lika gärna ha gått sönder, rutan alltså.
Måste ha varit en stor fågel. Det tråkigaste av allt är att det nu sitter en hög med fjädrar eller dun mitt på rutan...
ingen liten hög heller.... mitt i synen liksom... jag som kämpade med fönstren igår... nu till ingen nytta.... fan helvetes jävla skit vad less jag blir.

Träningen idag gick riktigt bra faktiskt. Vi var bara 8 + Jenkas lillebror, men vi gjorde det bra ändå.
Var riktigt het på avsluten faktiskt och spelet gick bra, trots tunga ben.
Efter helgens match, så fick jag beröm i både DD och NLT, skapligt. Beröm 2 av de 3 senaste matcherna jag spelat nu med IFK.... det är nog ungefär lika många ggr som jag lyckades få ett "bra Emma" totalt i Ornäs under 4 år. Ni kan ju gissa själva hur bra inte klubbytet känns. Mitt livs bästa beslut nära på tror jag.
Tidig träning img, redan vid halv 5 pga juniormatch.... ska försöka ta mig iväg så jag är där strax före 5 iaf...

Kom på precis också att Anton fyller år på lördag. Vad tusan ska man köpa till honom? Har ett litet paket, men det är typ som ingenting, mest roligt.... syster, mamma, Tet, har ni nå förslag?

Har glömt lägga ut en bild på pysens Rom-present, så här kommer den...



Kommentarer
Postat av: tet

Vilket fint tåg =) nej dåligt med förslag! har haft svårt sj å hitta på nått!

2008-05-27 @ 12:08:31
Postat av: Inger

Svårt fall, det blir väl ett kuvert. T ex till trädgårdsmöbler eller dylikt.


Mamma

2008-05-27 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0