Jag hänger på.... gör ni?

1. När gick du upp idag?
   Kvart över 7, inte en minut tidigare.

2. Diamanter eller pärlor?     
    Eftersom jag inte är så värst "inne", säger jag pärlor.

3. Senaste filmen du såg på bio?
Måste ha varit "Offside" i Falun för en lång tid sen.

4. Favorit TV - program?
Just nu Brottet, så himla spännande och bra! Me like danska-kriminalare! 

5. Vad åt du till frukost?
 En halv kopp te och en mörk macka med skinka.

6. Vad är ditt andranamn
     Elisabeth

7. Din favoritmat?
Utan tvekan, kyckling, pommes och bea!

8. Vilken mat gillar du inte?
Kött, bruna bönor, ärtsoppa, diverse sallader, lax, konstiga röror... räcker det så?    

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
     Hmm... den senaste tiden har Sanna Nielsen rullat i bilen.

10. Vilken bil kör du?
       främst min favorit corre, ibland fårrden.


11. Vilken är din Favoritmacka?
       Skagenmacka eller räkmacka.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
       Åh jag är störst, bäst och vackrast.

13. Vilka är dina favoritkläder?
       Myspys alla kategorier.

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
       Till en underbar strand på Mauritius

15. Favoritklädmärke?
       Puma, det räknas väl?


16. Var vill du dra dig tillbaka?
Hemma

17. Favorittid på dagen?
       Kvällen

18. Var är du född?
      Falu BB


19. Vilken är din favoritsport att se på?
       Fotboll


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
       Eftersom jag inte riktigt har en aning om vilka alla är som följer mitt liv,
      säger jag pass.


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
       Emma skulle jag tro. =)

22. Coca Cola eller Pepsi
      Lika gott.

23. Fotboll eller ishockey?
        Fotboll helt klart....

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
       Nattuggla nr 1

 25. Pedikyr eller manikyr?
     förstår mig inte på något dera...


26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
       Nja, vad skulle det vara? Att jag är trött, sliten, huvudvärk och ont i kroppen?

27. Vad ville du bli när du var liten?
       Det skiftade nog en hel del det


28. Bästa barndomsminnet?
       inte en susning...

29. Varit i Afrika?
       Nix, det närmaste jag kommit var skol-VM som skulle gått i Marocko, men flyttades till Sardinien pga värmen...

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
     Så klart jag har, på roliga timmen i mellanstadiet.

31. Varit med om en bilolycka?
       Beror på hur man ser på det, blev påkörd i en rondell iaf...

32. Favoritdag i veckan?
       Lördag


33. Favoritblommor?
       Plast. =)

34. Favorit - snabbmatsrestaurant
        MacDonk

35. Äger du en cykel?
       Japp, en gula snabb lite pärla. =)


36. Vem fick du senaste mailet från?
       var nog M på jobbet.

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Kreditkort är livsfarliga och de ska man passa sig för!
Mitt allkort från Handelsbanken är ett kreditkort till namnet, men det finns
långt ifrån en kredit på det. Inte för att jag skulle missbruka det, utan för att jag
är allergisk mot kortkrediter. Kallas det arbetsskada?

38. Läggdags?
      Alldeles för sent... siktar på halv 11, men blir sällan före 23... siktar på att få 8 timmars sömn iaf.

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
       Jag skulle inte kalla detta brev.

40. Senaste personen du delade en middag med?
       Hmm.... M är hemma i vårt kök, ute på restaurang M, mamma & pappa E, mamma & pappa F.


41. Va
d sysslar du med just nu?
Sitter här och svarar på frågorna, vad annars.

42. Favoritfärg
        rosa

43. Hur många tatueringar ?
       nada


44. Hur många sänder du det här mailet till?
       Inte en enda en, den som vill får göra lika.
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0