Känner mig nöjd.

Efter jobabet åkte jag till Blge, hämta upp M vid jobbet.
Drog till kupan och letade present till Anton.
Slutade med att vi köpte lite egna grejer också.
Fick ju BodaNova glas av fam Forslund junior när jag fyllde,
så nu passade vi på att komplettera dessa med 4 till, men i en annan färg.
+ att vi tidigare fått en skål också i en 3:dje. =)

Blev handling på Maxi, skulle inte ha så mycket, men det blev väl som vanligt.
Drygt nog så fick vi en avstämning också på självscanningen.... drygt med tanke på att
vagnen var rätt full... tvättmedel, sköljmedel, hushåll/toapapper och två fulla kassar....

Sen bestämde jag när jag kom hem och plockade ner tvätten från torkställningen,
att idag orkar jag bara inte stryka berget i garderoben av tröjor.... (av någon anledning hamnar det
som skall strykas längst ner i min garderob.... har man inte så stort hus så....). En kvart senare har jag
plockat fram strykbrädan, järnet och hela stora högen....... där ser man. Och nu är högen borta!
Bara sådär, utan att jag egentligen orkade. Bra Emma!  Dessvärre upptäckte jag att en av M´s alla tröjor
är lite fläckig..... hmm... en blå puma tröja som han använde första gången i Rom tror jag, det är lite mörka fläckar som skiner igenom både på fram och baksidan... hel skumt. Blir att slänga i tvätten igen och komma ihåg att spruta på lite ta bort.

Packat träningsväskan inför img, så jag är redo.


För kännedom är det match kl 14.00 lördag 31 maj på Hillängen, för eventuella supporters.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att veta!


Mamma

2008-05-28 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0