Nyklippt.

Nyss hemkommen för dagen.

Dagen på jobbet har varit annorlunda. Gjort en dag utan dator, eftersom vi var en för mycket idag. Så jag har suttit bakom vår kommande sommarvikarie och försökt fått igång henne. Går sådär. Inga kommentarer. Blir väl en fortsättning img att försöka få henne att förstå bankens verkligehet, men då har jag iaf en egen dator att ta till ibland, för nu åker chefen till kreta en vecka.

Smet lite tidigare och direkt till frisörskan. Fått av en bit på håret, och så lite ny färg. Klippt upp det en bit till och så tog vi av till lite kortare upptill. Ny mörkfärg under och ny ljusare upptill. Dessutom några rosa slingor igen. Inte så jätte många och inte så tydliga, så helt lagoma. Me like!

väntar på att M ska komma hem från jobbet snart. Då blir det blodpudding till mat. =)

När jag åkte från jobbet idag, så körde jag på en orm. Jaaa, jag måste ha gjort det. Trodde det var en liten pinne först på långt håll, men när jag precis skulle passera så såg jag att det var en orm. En orm liksom, fy skrutt va äckligt. Rätt så stor och slingrig var det också. Lite oroväckande var också att en stund innan hade jag passerat en man på cykel med en hund... vilka skulle komma att passera ormen... om den klarade av min lilla påkörning (inte helt säker på jag träffa den heller...) eller inte, det vet jag inte.

Fått sms av Bengan. Hon frågade om jag skulle till bergebo på fredag, Tydligen skulle dalalagens kaptener dit och ta kort för DD eller något sådant. En liten missi protokollet från DD´s sida kanske, med tanke på att IFK Ludvika beger sig till Örebro då för att ta säsongens första 3 poängare.

Lugna gatan resten av kvällen blir det.
Ska kanske försöka ladda upp lite kort för framkallning via datorn, om jag orkar. Tar väl hela kvällen och mer därtill har jag för mig. Men samtidigt så har jag då 100 gratis kopior. Frågan är om det inte är värt besväret?

Kommentarer
Postat av: Clara

blodpudding?:P haha, visste inte att folk gillade det, och åt det frivilligt;);)

2008-05-07 @ 19:01:03
URL: http://CMK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0