Orkeslös.

Jag känner fortfarande av magsjukan.
Inte så att jag mår dåligt eller så, men jag har ingen ork, kraft eller energi.

Jobbade igår. Som tur var så slutade vi vid kvart i 2.
Åkte hem och sov middag i typ 2 timmar. Under tiden fixade M hemgjord pizza.
Han är världens bästa. För drev några timmar liggandes i soffan innan vi begav hos till Nås.
Följde med mams och paps på en biltur runt kommunen för att kolla på lite brasor och folk.
Hemma igen i Nås stannade vi vid brasan. Träffade på Oscar med familj. Hela fam Zäta kom också.
Efter att fyrverkerierna avfyrats gick vi hem till mams och paps hela bunten och åt macka med te/kaffe.
Var nog snudd på det bästa på hela dagen.

Idag steg jag upp strax före 10. 12 var det träning. Kan inte säga att det gick sådär värst lysande.
Men hade som "mål" att röra på mig lite och se att kroppen lever. Jag deltog i det mesta, men energin och
orken är som sagt bortblåst. Är ständigt yr nästan. Antar jag inte fyllt på med tillräckligt mycket vätska än... jobbar på det. Som tur är, eller hur man ska säga, så kom sjukan i rättan tid i veckan. Jag har en vecka på mig att återhämta mig. Vi har fått långledigt fram till måndagens match nu också, pga många småskador och sen min sjuka. 3 dar på mig att smälla i mig massa mat och massa dryck.

Vid hemkomst la jag mig i soffan igen och tog igen mig.
Efter lunchen hamnade jag återigen i soffan... och här har jag nu sovit i några timmar.
Hade som en liten plan att vi skulle åka till Uppsälje idag till farmor. Skulle vara majbrasa där vid "Åná" med kusiner och grannar och allt vad det är, men jag ställde in det. Orkade verkligen inte. Återhämtning.com

Sanningens ögonblick på tv:n, vilket j*la program alltså. Helt sjukt verkligen.

Img är det jobb igen. Känns som att jag är en av få som lär jobba. Heldag är det också. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0