Översvämning.com

Vilka vattenmassor det flödar omkring i våra små byar just nu.
Det är helt osannoligt. Snön från Idre/Sälen börjar smällta nu,
och då ska det passeras här på vägen ner.... helt sjukt mycket vatten. På vissa ställen är vattennivån i höjd med marken. På en del mindre småvägar, så har det tom gått över vägen och mer därtill. Har varit ute och fotat lite vatten idag, men orkar inte lägga in dem på datorn just nu. Så det kommer en annan dag. Jag lovar.

Sitter och ser på fotboll nu. Ser kärvt ut med 12 minuter, fan. Kom igen nu IFK.

Åkte en sväng till Nås, men hopp om att Oscar skulle vara hemma, men icke. Ingen hemma hos mams och paps heller, så vi drog till Nåsen, med hopp om att någon skulle vara där. Sas ju igår kväll att de skulle försöka få i bryggan idag. Men vi var solo där med. Dock så kom de efter en 20-30 min ungefär, så helt borta var vi inte.

Ska inte göra så mycket mer idag. Sitta här i soffan och relaxa. Packa matchväskan och så. Precis, img är det match igen. Så det gäller att pumpa i kroppen massa vatten under dan.

Veckan som kommer nu är mer än fulltecknad den med:
Måndag: Jobb + match
Tisdag: Jobb + träning
Onsdag: Jobb + klipp & färgning
Torsdag: Jobba till 18 + träning vid 19
Fredag: Jobb + match i Örebro kl 19.30
men jag klagar inte.


Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag kommer och hejar på dig i morgon!

2008-05-04 @ 20:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0