Spännande.

Sitter och tittar på CL-finalen i fotboll.
Spännande värre... förlängning är det och kramp på de flesta...
skönt att se att det är fler än jag som kan drabbas. =)

Fick besök av fam Forslund junior idag, så jag fick ett födelsedagspaket av dem.
Tack så mycket. Jon prata för fullt som vanligt. Vilken cooling, och vilken buse det kommer bli...
stackars dagis fröknar... att se på "Memil" som gör massa hyss är det bästa... sen har han tydligen
testat några av Emils hyss också... vid sin mormor testade han tydligen hur vattentäta hans stövlar var i vatten.....
 Får man inte på sig sina egna skor, får man väl ta första bästa möjliga. Eventuellt kan de bli någon storlek för stora.....

Ätit tacos så vi är proppmätta.

Nu väntar det läggdags.

En lång dag med jobb och träning img, hemma runt 22, strax före.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror jag har nån kreativ sida inom mig som helt plötsligt kommit fram. eller så har ekonomin inte tillåtit de förrän nu :) hoppas allt är bra! Ni verkar ha haft de bra i Rom! kram

2008-05-22 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0