Torsdag.

En lång dag är förbi.
Jobb till 18, sen direkt på träning vid 19.
Träningen gick skit, men då kommer förhoppningsvis
matchen gå bättre img....
se på lite tv nu, sen läggdags.

Img är det jobb igen... pust och stön just nu,
sen sluta tidigare ännu en dag denna vecka..
samling halv 5 i Ludvika. Match i Örebro vid halv 8...
sent innan jag är hemma. Så img hör ni inte av mig.



Tet, vart kan jag få tag på silver schmpoo??
Kanske värt att testa.... "folk" säger att det inte är gult när jag
påtalar det, men det kanske är för att ingen vågar vara helt ärlig... haha
Eller så hakar jag upp mig. Eller så är det gulaktigt. Schampoot kan rädda mig alltså?

Kommentarer
Postat av: tet

de är ett shampoo som är jätte blått så de tar bort dom gula pigmenten! (du blir alltså inte blå som shampoot är färgat =)Ska finnas på de flesta salongerna! Du har ju varit blond hela dit liv så du märker nog skillnad om de är gult lr inte! men solen blir ju så småningom att bleka de också! men fårgan är, är de värt att vänta på ? =)

2008-05-09 @ 14:32:40
Postat av: Emma

Hej! Hände en kul sak på fritids idag. Satt brevid en kille i 1:an på mellis, och vi pratade om att jag skulle till stugan i helgen. "Jag har 16 mil till min stuga" sa han. "jaha, vart ligger den då?" undrade jag. "Nås" svarade han! =)de brukade fira valborg där bl.a! Haha, de va lite kul! hoppas allt är bra! kram

2008-05-09 @ 18:11:31
Postat av: Emma

Romberg tror jag! kram!

2008-05-10 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0