Burr!

Tror det är köldrekord för denna vinter idag. När jag gick upp för en timme sen, stod den på -15,3'c!
Heeelt sjukt. Har inte den minsta lust att gå utanför dörren idag....blir ingen promenad just nu iaf...

Ska ta och stryka och byta gardiner i vardagsrummet istället tror jag, så slipper jag fixa det nästa helg om det blir fullt upp då. Fast ljusstakarna och det, de får allt vänta till advent det. Lär fortsätta med dammsugningen också, som av en viss anledning fick ett stopp igår...

Gårdagseftermiddagen/kvällen spenderades som sagt på kalas. Fullt ös i flera timmar. Sen när vi kom hem, så slockna jag i soffan på stört typ... och då var inte klockan allför mycket. Efter 2 timmar i soffan, fixade jag till sängkläderna i sängen och la mig där istället. Kl 10 imorse, så hade jag sovit närmare 14 timmar.....

Skidor på tv idag med, men har inga större förhoppningar på några toppplaceringar idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0