Dimmiga onsdag.

Varit hemma i typ 1 timme. Var sådär äckligt dimmigt också på vägen hem, så man knappt såg någonting. Dessutom får man ju alltid sådana bilar som knappt vågar ha styrfart vintertid... blir så less. Står det 90 på skylten, så åker men 90. Mörkt är det också.

Har hunnit sortera lite lorttvätt i rätta högar och fyllt en maskin. Hoppas även hinna med en andra innan det är läggdags. Dammsugit köksgolvet (varför blir det alltid mest damm där?), slängt in mig lite lättare mellanmål, läst lite reklam och så bänkat mig här.

Väntar på att M ska komma hem från jobbet så vi kan ta en promenad. Sen visar de Malmö-Leksand på tv, så det får kombineras med kvällsmaten, innan det är dags att byta kanal och se på lite bönder och lite oskyldigt dömda.
Så det ser inte bättre ut än att jag lyckats sysselsätta mig denna kväll också....

Kommentarer
Postat av: Icka

Vi hade missuppfattat div 3. De hade inte gått upp, de siktade på div 3!

2008-11-12 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0