Efter en massage...

..så kan man tydligen se ut så här....



..och det gör M....

Massören varnade honom för att han skulle bli blå där han hade ont, men man kunde väl inte ana så häääär blå!?
Att det har blivit sådana ringar beror på någon metod de har använt med någonting, M försökte förklara för mig, men jag fatta inte riktigt...

Så det kanske inte är så konstigt att han har problem med ryggen? Kiropraktorn på torsdag och så en omgång till...

Jag kan inte rå för det, men jag tycker det ser ut som typ pricki-korv skivor... haha

Kommentarer
Postat av: Bengan

Ja nu är det illa alltså. Nej hon är skadad, och ska opereras i jan. så kommer inte kunna spela nästa säsong. Alltid nr 1 =) haha! jag jobbar på det!

2008-11-25 @ 21:08:27
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/
Postat av: Carro

Nejmen fy vad hemsk han såg ut.... Jaa, pricki-korv kan man lugnt säga :P hahah!

2008-11-25 @ 21:33:32
Postat av: Syrran

Koppar eller?? Såg det där på TV.

2008-11-25 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0