Ett nytt problem...

Hittade en ny telefon när vi var på Åkerströms. I princip likadan som den förra, men en annan färg och lite andra knappar. Dock uppstod det ett problem när jag skulle sätta den i väggen, kontakten passade inte i uttaget! Så nu vet jag inte hur det går.... i väggkontakten sitter bredbandet, och i det sen skall telefonsladden sitta... men sladden är alldeles för liten för hålen, den räcker inte till... hmmm.... orka krångla en fredag?

Ikväll ska jag göra mig en rejäl räkmacka. Det är jag förtjänt av.

Idol och smågodis efter det. Och sen somnar jag säkert stabilt i soffan...

Eventuellt att det blir en tur till Vansbro img fm för att simma. Får se.

Kommentarer
Postat av: Inger

Det är mycket E:n i smågodis. Men räkmackan är nyttig.



Kram Mamma

2008-11-14 @ 18:51:54
URL: http://www.iminlillastuga.blogspot.com
Postat av: Bengan!

Emma Emma!! Hur mår du, long time no see.. Behöver en blogg jag med! Hjälp mig! =) Over and out!

2008-11-15 @ 10:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0