Hola!

Skickar Er en rapport fran Gran Canaria och solen. Blev lite besviken pa att inte ha fatt nagra kommentarer av Er som jag skickat inlagg till tidigare i veckan... hmm..

Hur som helst sa har vi det hur bra som helst har. Ryktet sager ju att ni dar hemma har nagra centimeter snö och typ -10 grader..... vilket vi inte ar ett dugg avundsjuka pà!

Vadret har varierar en del, lite blasigt och molnigt, det skall jag erkanna att det ar, sa jag min lilla fryslort sitter en del i min alsklings fleeces! Men trots detta, sa skiner och steker solen pa oss. Runt +25 grader. Idag har det nog varit den varmaste dagen hittills, med narmare 30 grader skulle jag tro..... lite farg har vi allt fatt, och faktiskt inte sa röd heller! Emmson, ar bara liiiite röd, i övrigt ar det solbranna! För att svalka av oss i bland sa ar det super att slanga sig i havet.... det ar inte allt för varmt, men bara man tar sig i sa ar det lugnt...

Sa vi spenderar vara dagar har nere med sol, bad, relax, promenader i massor (=bergsklattring) och god mat förstas.


Nagra dagar till har vi kvar, sa vi ska fortsatta njuta av var vistelse har....




men hall med om att det ar otroligt, 3dje resan i rad nu som vi gör och det börjar snöa hemma...
Gran C i nov-07,  Rom i maj-08 och sa nu, Gran C nov-08.... vi klagar förstas inte, men kanske ni?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa, vinter är ju undeeerbart! Imorse när jag skulle till jobbet fick vi knappt igång audin :P haha...

2008-11-02 @ 19:41:22
Postat av: Inger

Trodde inte du var in och läste! Men nu skriver jag en snutt. I Nås är det bara lite vitt men efter Utanhed börjar snön. Var till Lindesnäs idag, där var det nog en 15cm djupt. Men det har varit soligt och fint i två dagar så vi kan inte klaga. Det är lite kallt på morgonen men sen blir det fint. Vår panna har börjat läcka så nu är det dags att kolla efter en ny sådan. Pengarna ska rulla/Jajja ...



Passa på att njuta av solen, kram Mamma

2008-11-02 @ 19:41:40
URL: http://www.snartmormorbloggagratis.se
Postat av: Icka

Ja, men inte trodde jag ni satt inne vid datorn om det var 30 grader ute inte. Pysen har åkt pulka idag för första gången på den lilla snön som finns och i fredags var vi barnvakt till Kajsa å Stina, då gjorde vi en snölykta! Antagligen har snön smält bort tills onsdag då ni anländer Dalom men jag har väl bildbevis!

2008-11-02 @ 21:43:41
Postat av: Oscar

I morgon ska vi på soppkväll så då kommer vi nog inte hem förrän läggdags. Vi kan ses på fredag hos mormor. Pappa har match då! Kram!

2008-11-05 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0