Mindre E, tack.

Jag och M har gjort upp en deal. Eller deal och deal. I vårt hem, ska vi nu ändra lite kostvanor. Eller ändra våra inköpsvanor. Vi ska från och med nu, äta hälsosammare. Vi ska undvika så mycket E som det bara går. Ibland kan det ju vara svårt att hitta vissa produkter helt utan E, men vi ska åtminstone köpa så få som det är möjligt. Mindre E:n, mindre aspartam, mindre ohälsosamt socker, mindre tillsatser..... osv. Så mycket krav som det bara går. Detta gäller dock hemma. Blir vi bortbjudna och så, så äter vi det som bjuds.... men, så klart så äter inte jag allt som serveras, men det vet nog de flesta....

Hockeyn var väl ingen höjdare att se på. Bönderna är ju bra speciella, ändå måste man se. Bara osyldigt dömd att se idag. sen är det läggdags. Hoppas på en bättre natt idag. Img är det  drygar-torsdag igen..... ska bli bjudna på sushi img av några kunder.... men nähe tack, det skippar jag mer än gärna. Pyttipanna för min del.

En promenix har det blivit iaf.

Kommentarer
Postat av: Icka

Vet inte riktigt. De gamla vanliga lirarna antar jag. Lite tufft att få nya spelare till den här kommun. Mick kör vidare tror jag. Emma N ska börja träna iaf fast pga tidsbrist så visste hon inte hur seriöst det blev. Lite mer rutin skadar ju inte.

2008-11-12 @ 21:59:50
Postat av: Icka

Hur många E:n tror du inte att det finns på Selins då?

2008-11-12 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0