Jag känner mig nöjd.

Till slut så tog vi oss så till pysen. En aningen lite sena kanske, men vi kom iaf dit. Hann busa med O ett bra tag ändå innan det började bli övertid och läggdags för honom, och vi begav oss hemåt igen.

Idag har det varit små kallt och väldigt mycket regn och rusk. Ryktet har även sagt att det snöat på några håll i vår närhet... vet inte om det är sant riktigt, men det skulle tydligen ha varit något vitt... bläää för snö. Vill verkligen inte ha vinter. Vi fick ju ingen sommar i år....

Idag har jag haft lönesamtal. Var lite smånervös inför det och visste inte riktigt vad jag skulle säga. Men som vanligt så löser sig allt bara man väl är i situationen.... en summering av resultatet skulle man kunna säga att jag är nöjd, eller kanske mer än nöjd. Jag får vara nöjd iaf. % mässigt är det en super höjning. Bara att ligga i kommande år också, så kan det skjuta till mer... jag har en god löneutveckling i framtiden iaf tycker chefen. För jag är väldigt diktig på det jag gör. Så från och med januarimånad, blir det klirr i kassan!

Vad jag däremot inte är nöjd med just nu, är min packning. Har visserligen börjat plocka fram lite kläder och så, men de ligger typ i en stor hög bara... så vad mina kommande timmar består av är spikat och klart. Packning. Skulle även behöva packa klart, så vi kan åka upp till M´s föräldrar och väga väskorna.. men det skulle vi visserligen hinna img innan vi åker också.... men packat och klart skall det vara idag.

Dock ska jag nog börja med att dammsuga lite, så det är skapligt rent när vi åker iaf...


Kommentarer
Postat av: Inger

Grattis Emmson det är du värd. Bra att du får utdelning till slut. Ha en skön vecka.



Kram mamma

2008-10-28 @ 19:26:54
URL: http://www.iminlillastuga.blogspot.com
Postat av: Icka och Oscar

Grattis till lönen!! Vi var och badade idag och det var snöblandat i Vanå. Kusinernas bil från norr var vit. Så gränsen gick i Vansbro! Ha en trevlig resa nu! Kramar!

2008-10-28 @ 20:30:18
Postat av: Anonym

Ha en fin kväll!! :)

2008-10-28 @ 20:34:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0