Jag och min bästa vän!

Natten har varit bra, trots att jag har fått stå till tjänst åt min bästa vän x antal ggr. Jag och Sagis är ett bra team vi. Vi gillar varandra skarpt båda två. Hon låg på soffan med mig hela kvällen medan jag läste och såg på tv. =) När jag sedan gick och la mig så kom hon en sväng och delade säng med mig också. Sen försvann hon någon gång. 02.50 hörde jag hur hon rev på tamburmajoren, så det var bara att stiga upp och öppna dörren. Vips så var hon ute. Gick och somande om på direkten, vaknade lite till och från men tänkte ähh, lite till får hon vara ute. När jag sedan bestämde mig för att gå upp och öppna, hade klockan hunnit bli 05.45.... och när jag öppnade dörren möttes jag av storm och verkligen ösregn... gissa om katten på trappen gav mig en utskällning efter 3 timmar i det vädret.... Tog inte lång tid sen hon kommit in innan jag hörde hur hon rev igen, men vägrade gå upp 2 ggr, eftersom jag inte tyckte hon skulle ut i det vädret just då... tillslut kom hon till mig och hoppade upp i sängen igen. 7.40 fanns ingen nöd, då skulle hon ut. Jag sov vidare till närmare halv 11.

Väntade på att broder skulle vakna, som jag heller inte hörde när han kom hem i natt. Men han verkade aldrig vilja komma upp, så jag började laga lunchen istället. Blev makaroner och korv, även en dosa var till papsen och broder. Själv fick jag makaroner med hem, så nu behöver jag bara steka lite köttbullar ikväll.

Ska ta och byta lite kläder och göra mig redo. Ska åka till Blge och se på fotboll. Se om KIK klarar av att kvalificera sig till div 1 redan idag... spännande. Hoppas innerligt att det inte blir nå regn, för deras läktare har inget tak..... bläääää..
Tyvärr får jag inget sällskap, så jag blir själv. Men men, jag är inte den som är den.

Såg att det kommit en ny lista att göra också... men det får bli ikväll när jag kommit hem, nu hinner jag inte... ska lägga ut lite kort från igår/idag också sen...

Kommentarer
Postat av: Inger

Tack för hjälpen.



Kram Mamma

2008-10-05 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0