Kusinbus.

Gårdags eftermiddagen och kvällen spenderade vi hos kusinerna i Äppelbo. Var dags för den årliga älgkötts-lördagen. Packa och mala och skära och dona. Tror de fyllde sina fryser tillslut med lite påsar av diverse köttbitar... själv, hoppar jag mer än gärna över. Under tiden som det arbetades med köttet, så gjorde jag och M vårt bästa för att sysslesätta de två minsta kusinerna. var som vanligt inga problem. M och Selma byggde duplo-torn i flera timmar tror jag.. och Sally var knappt ledsen. Efter att allt kött var färdig packat, så åkte karlarna och hämtade 2 familjepizzor som vi mumsade på alla 10! Det blev till och med pizza över....

Hemma runt 23 tror jag, och då stöp jag i säng direkt.

Vad dagen har att erbjuda idag vet jag inte. Ska inte göra så mycket hade jag tänkt. Blir nog en tur till Handbacken efter lunch för att hela gänget skulle dit och räfsa löv och lite så... så då blir det garanterat en fika där... men i övrigt inga planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0