Solen nästa.

Så var dagen här, dagen det bär av till solen.

Vi åkte till Gran C även förra året, vid ungefär samma tidpunkt. Då var det i samband med SAS (?) flygstrejkningar, vilket gjorde det länge osäkert om vårt plan skulle gå eller inte, dessutom när vi vaknade på morgonen, så var det några centimeter snö ute och allmänt kaos på Arlanda.... vad händer just nu? Får höra på radion att sterling gått i konkurs, visserligen inte det bolaget vi ska åka med men iaf, och titar man ut genom fönstret, så snöar det! Helt sjukt. Allting upprepar sig liksom. Scary.

Har så gott som packat klart, men det känns så konstigt, för jag har massvis med plats kvar..... hmmm... vad har jag glömt?

Angående maxi-Y, så finns det inte här hemma. Lyckligtvis så hittade vi ett "20 tärningsspel" där bl a maxi-Y fanns med, så vår semester är räddad!

Ska få lite pannkaka eller våffla av svärmor innan vi åker, härligt. Slipper man tänka på mat också. Dock är jag lite orolig över hur det skall gå..... jag menar, är ju kanske på hotellet runt 23 om vi har tur.... är jag inte hungrig och helt förstörd då? Maten som bjuds på planet, brukar ju inte vara någon höjdare direkt, så det är inget jag räknar med att bli mätt på.

Så kära vänner, nu kommer jag antagligen inte uppdatera något här på cirkus en vecka. Jag drar till Gran C och njuter av lite frihet, ledighet, god mat, härligt hav, och en varm sol. Tillbaks i vårt avlånga land, på onsdag eftermiddag. Vi hörs då.

Ha det så bra allesammans, så ses vi om en vecka!

Puss å kram, E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0