Boring...

..visserligen står det 2-0 till Sverige, vilket är bra i sig. Men spelet innan målen kom... kan man ens kalla det spel? Så otroligt värdelöst och tråkigt. Varför sitter man ens och ser på det? Nu börjar jag faktiskt inse vad Fredrik Ljungberg kunder göra och bidra med. Jag menar, Sverige har ju på 3 halvlekar inte haft en farlig chans knappt.. och Kim, ska man skratta eller gråta åt hans högerdojja? Han tjänar ju för tusan miljoners miljarder på sin fotboll, och sen är han totalt en bent. Jag sköt ju lika bra med både fötterna när jag var 12!  Blås av matchen nu så vi slipper se nå mer.

Se på lite Idol innan läggdags och packa väskan för img. Då är det en låååång dag. Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0