Dagen som varit.

Dagen har varit kall och mycket blåsig. Folk har undrat varför vi inte gjort något ute... hmm.. kanske för att det varit rena isvindarna och snor kallt... har inte gått att vara ute. Jag skojjar inte. Blåsten har iaf gjort att jag fått två maskiner torkade och klara ute, massa sängkläder och handdukar. Dvs den tråkigaste tvätten att hänga inne, som typ tar flera dar i källaren att torka....

Varit hos M´s föräldrar och fått nybakade bullar, umgåtts med 2 busfrön och varit ute och planterat ner några träd på deras tomt.... det var kaaaaalt....

Sen ringde pappa och fråga om vi skulle med och kolla om vi såg vildsvinen, eftersom M skulle på bandy och jag ändå bara vara hemma, så hängde jag på. Men det blev en nit, vi såg inte till dem nå.. trots att vi lockade och klappade, vart nog för mörkt för oss... får ta en tur någon timme tidigare sen.

Just ja, idag har vi gjort homemade pizza! Hur suuuuper som helst. Slog till på stort eftersom det är bra att ha  frysen, så det blev 3 plåtar..... =) Själv har jag blivit snudd på kung på vitkålssalladen. Hur förträfflig som helst. Det kunde ni inte tro! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0