En ledig kväll.

Mycket tv är det idag. Allt går samtidigt. Räcker nog inte till med alla inspelningsapparater vi har idag ens.. helt sjukt egentligen. Haha. Lite otur att fotbollen gick på tv8, för annars hade det kunnat gått bra. Så eventuellt att vi bjuder in oss själva vid M´s föräldrar för att se 1:a halvlek. =) Det återstår att se. Hela sommaren har det varit stendött på tv fronten,  men nu när det närmar sig höst och vintersäsong, så börjar allt igen...

Har plockat reda på lite tvätt från tvättstugan sen jag kommmit hem, rätt tråkigt. Skulle behöva stryka lite också, men det brukar vara min söndagssyssla emellanåt, så det skjuter jag på. Körde en omgång med dammsugaren också. Vart tusan kommer allt damm ifrån?

M kommer från jobbet runt halv 7, så jag ska ta tag i matbiten och hacka lite grönt jag. En onsdag och ledigkväll, passar perfekt för en tacokväll. Så får man en super smaskens dosa till morgondagen också. Perfa!

Kommentarer
Postat av: Inger

Nu är jag lite tjatig med datorn igen ... A har uppdaterat versionen och nu kommer en ruta hela tiden "kapningsförsök mot Windows Explorer" ...

Men vi får väl se på det när ni kommer ...



kram mamma

2008-09-10 @ 19:17:10
Postat av: syrran

Hur många ggr i veckan äter ni tacos??

2008-09-10 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0