Jag antar utmaningen!

Fått en utmaning av syster, så det är bäst jag gör min plikt.
Samtidigt får jag utmana alla min läsare att göra detsamma. =)

En lista om vännerna i min mobillista. 

- Har du pussat nummer 2?
Alex. Inte direkt, hon var min rooomie under ett år i Västerås!

- Vad har du för relation med nummer 20?
Emil P. Umgicks rätt mycket för X antal år sedan, men idag blir det nog mest bara ett hej om vi ses.

- När ska du träffa nummer 30?
Handbacken, dvs M´s mormor. Inget bestämt nu, men kanske blir en fika under helgen. =)

- Är nummer 18 söt?
Edit. En av alla mina underbara små kusin-brudar. Såååå sööööt.


- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Brorsan. Är det dig jag skall få slåss med hela livet?


- Gillar du nummer 14?
Carro. Det är klart, vi har har mycket hemlisar ihop jag och Carro, lite av en lillasyster kanske?

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anna Nykvist. Nja, det är nog tveksamt. Senast var nog i slutet av augusti i Ludvika kanske?

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Faster Nordin. Kanske nästa helg på Stintus kalas.

- Är du nära vän med nummer 23?
Faster Enström. Nja, nära vän var kanske fel relation.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Anne-Marie. Nix, det har jag inte.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ickeus & Anton. Ja, en middag vore väl inte helt fel.

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anton. Allt mellan himmel och jord.

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Bengan. Absolut, kramas har vi gjort många ggr på fotbollsplanen!

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Faster Gyllenvåg. Pappas syster tillika min faster, hennes man och alla goa tjejer!

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Faster Lisa. Hmm, inte en aning.



- Vad är det bästa med nummer 8?
Automatisk kundtjänst. Varför i hela friden har jag det inlagt? vad gäller det?

- Brukar du och nummer 16 träffas?

David. Vi är visserligen tremänningar, men umgås inte så. Var mer när vi var yngre. Men stöter vi på varandra, så kan vi så klart prata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0