Min räddning!

Under hela denna säsong, (även under tidigare säsonger) så har jag haft lite kramp-känningar i vaderna till och från under matcherna. I början av augusti, dvs för ungefär en månad sedan, kom jag på att jag skulle ta tag i saken och inhandla lite manesium. Jag har hört att magnesium skall vara bra om man lätt får kramp. Vilken räddning! Jag tar en tablett varje kväll (åtminstone när jag kommer ihåg det...) innan läggdags, och har inte haft en tendens till kramp sen dess! Och jag har sen jag började knapra spelat 4-5 matcher... lita på att jag kommer fortsätta knapra!

Så dagens tips från mig till dig blir, är du en person som lätt får kramp eller sendrag, tillsätt kroppen lite extra magnesium!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0