Överskottsenergi.

Har haft en låndag på jobbet idag, som vanligt på en torsdag. Vi stänger kl 17 egentligen, men 17.10 hade vi fortfarande inte hunnit stänga och låsa dörren, så folk strömmade in.... bläääää... varför kommer alltid alla de sista 10 minuterna? Så idag var jag inte hemma förrän halv 7. Då drog jag direkt igång med lite städning, modell större än vanligt. Tog vardagsrummet och sovrummet. Dammade och torkade, till och med hela bokhyllan (!) och dammsög. Våttorkning och fönster med gardinbyte, får bli en annan gång. Kanske i helgen. Det där får duga för dagen, jag känner mig nöjd. Är det detta man kallar överskottenergi?

Resten av kvällen får spenderas framför tv:n med massa bra tv-program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0