Utmaning nr 2...

..har fått en ny utmaning av syster, så jag lär ju anta den...

Enligt listan i min telefonbok:


Har du kysst nummer sju?

Antrekåas, mobilnr. Absolut inte, han är ju haft sitt på det torra ett tag.
Har du träffat nummer nio i veckan?
Ågge. Nix, det var något år sedan nu! Spelade tillsammans i GIF.
Älskar du nummer tio?
Bengan. På sätt och vis, inte älskar på så sätt, men vi tillhör ju Järngänget båda två, så gillar skarpt iaf.
Är nummer elva en sötnos?
Björbo-Banken. Nja, knappast.
Är nummer femton en bästis?
Carro M. En bästis i yngre år möjligen, nu snarare en bekant.
Har nummer sexton gått i samma klass som du?
David. Nix.
Brukar du hänga med nummer nitton?
Elin. Inte längre, men under sista året i Västerås hängde vi ihop på träning och match.
Är nummer tjugo bra?
Emil P. Det är möjligt han är, men jag svarar nej. Vi umgås inte längre.
Gillar du nummer tjugosex?
Faster Nordin. Det är klart jag gör!
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Handelsbanken. De har väl x antal "syskonbanker".
Hur känner du nummer trettioåtta?
IFK-Göran. Han var/är min tränare.
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
IFK-Elin. Nix.
Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
IFK-Linnea. Sen november förra året ungefär.


Hänger du på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0